تشریفات عروسی افراد مشهور

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که هر فردی در برگزاری میهمانی ها و مراسم ازدواج خود ممکن است با چه موانعی روبرو باشد؟ و یا چه محدودیت هایی را پیش روی خود داشته باشد؟ در مورد افراد عادی در بیشتر موارد محدودیت های بودجه ای است که تعیین می کنند آن ها چگونه مراسم عروسی خود را برگزار کنند اما عده ای نیز در دنیا هستند که برای داشتن بهترین امکانات و تجهیزات و به روز ترین وسایل در بهترین شب زندگی خود که همان مراسم ازدواج آن ها است هیچ محدودیتی ندارند. این افراد که در دسته ثروتمندان دنیا از طبقات اقتصادی بالا هستند می توانند افراد مشهور و سلبریتی هایی باشند که تمایل زیادی به دیده شدن و نمایش خود در رسانه های مختلف دارند.

افراد مشهور و سلبریتی ها به دلیل موقعیت اجتماعی و ثروت زیادی که دارند تمایل دارند تا همیشه با دیگران فرق داشته باشند. یکی از مصادیق این تفاوت برای سلبریتی ها مراسم های خاص عروسی است که بسیار گرانقیمت نیز هستند و در آن ها از آیتم هایی استفاده می شود که شاید نمونه آن را در هیچ عروسی دیگری نتوان دید.

خدمات مجالس در تهران

آیا سلبریتی ها با تشریفات خاصی ازدواج می کنند؟

سلبریتی ها به دلیل داشتن روحیات خاص همیشه برای داشتن خدمات مجالس عروسی منحصر بفرد در مراسم خود تمایل نشان می دهند و در این زمینه نیز با یکدیگر رقابت شدیدی دارند. در میان این افراد علاوه بر رقابت های سنگینی که در راستای لاکچری بودن وجود دارد تمایل به منحصر بفرد بودن نیز به شدت دیده می شود. این مسئله به این دلیل است که هر کدام از آن ها در میهمانی ها و خصوصا مراسم ازدواجشان سعی می کنند تا خدماتی منحصر بفرد داشته باشند تا از این منظر هم سر زبان ها بیفتند و شهرتی برای خود دست و پا کنند و هم این که در صدر اخبار مربوط به افراد مشهور و ثروتمند قرار بگیرند. بسیار دیده شده که این در صدر بودن برای این سلبریتی ها و افراد مشهور خود به محلی برای درآمد زایی آن ها تبدیل شده است.

تشریفات مجالس در تهران

کدام سلبریتی ها گرانقیمت ترین تشریفات عروسی را داشته اند؟

بی شک یکی از گران ترین تشریفات عروسی به خاندان های سلطنتی در سراسر دنیا تعلق دارد. این افراد با استفاده از موقعیت سیاسی و اجتماعی خود و امکاناتی که در دست دارند بهترین تجهیزات و وسایل را برای داشتن یک مجلس عروسی در خدمت خود می گیرند. رتبه گران ترین عروسی تاریخ به چارلز و دیانا تعلق دارد که از افراد خاندان سلطنتی انگلستان هستند، البته سلبریتی های دنیای هنر و مد نیز از پرنس ها و پرنسس ها عقب نمی مانند و هر آن چه که در توان دارند را برای برگزاری یک مراسم عروسی لاکچری به خدمت خود می گیرند. افرادی همچون کیم کارداشیان و کانیه وست، جنیفر آنیستون و برد پیت و بسیاری دیگر از سلبریتی های مشهور هالیوود در دسته این افراد قرار می گیرند.

آیتم های زیادی در مراسم ازدواج سلبریتی ها وجود دارد که بیش تر آن ها از منحصر بفرد ترین و گران ترین وسایل و ابزار در نوع خود هستند. لباس های ابریشمی چند هزار دلاری، حلقه های الماس میلیونی و غذاها و نوشیدنی های رنگارنگ و منحصر بفرد از چیز هایی هستند که مراسم عروسی یک سلبریتی را از مراسم ازدواج یک فرد معمولی متمایز می کنند. همچنین کاخ ها و گل آرایی های اعجاب انگیز نیز از چیز هایی هستند که در یک مراسم ازدواج لاکچری و به سبک سلبریتی ها با انواع معمول خود کاملا تفاوت دارند.

تشریفات عروسی در تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.