با خرید از کیش سوغاتی های مناسب تهیه کنید

جزیره ی زیبای کیش و یا سفر به کیش با تور کیش که یکی از لذت های سفر به در ایران است که این منطقه از جزایر فوق العاده و جذاب خلیج فارس است که در استان هرمزگان واقع شده است . درسال حدود یک میلیون گردشگر جزیره را برای سفر به کیش انتخاب می کنند که وجود سواحل مرجانی وجاذبه های تفریحی این جزیره از دلایل انتخاب آنها می باشد. برای آشنایی با خرید از کیش ویا سوغات کیش در بازارهای کیش با همگردی همراه باشید .جزیره کیش یکی از زیبا ترین جزیره ها برای گردشگران در ایران می باشد که در سال های اخیر توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است . پارک های ساحلی ، سواحل ماسه ای ، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان، دلفیناریوم، جزیره زیرزمینی کاریز، کلبه هور، کشتی های تفریحی و همچنین کشتی یونانی که به گل نشسته و در این جزیره قرار دارد ، از مناطق دیدنی و گردشگری این جزیره می باشند که سالانه گردشگران بسیاری را به خود اختصاص داده اند. همچنین این جزیره امکانات بسیار دیگری همچون سوارکاری، پیست 70 کیلومتری دوچرخه سواری،کارتینگ، غواصی،جت اسکی، فلای بورد، پاراسل واسکی روی آب را دارا می باشد .علاوه بر این وجود مراکز خرید گسترده ای در این جزیره واقع شده است که در سفر به کیش با تور کیش همه ی این امکانات موجود جوابگوی نیاز ها و سلایق مختلف می باشد.محصولات متنوع و بسیاری از جمله پوشاک، مواد غذایی، لوازم آرایشی و محصولات الکترونیکی و وسایل برقی در این مراکز خرید قابل تهیه است.اما اگر مایل هستید محصولات بومی را به عنوان سوغات به آشنایان و اقوام خود هدیه بدید ،صنایع دستی بسیاری در این جزیره برای خرید در دسترس است.محصولات کشاورزی مختلفی از جمله انواع خرما و مرکبات، قسمتی دیگری از سوغاتی های این جزیره زیبا می باشد .

ماهی و میگو

اغلب مردم این منطقه در بازارهای کیش به شغل قدیمی و سنتی ماهیگیری مشغول هستند ، چرا که در این منطقه منابع بسیاری از انواع ماهی و میگو و آبزیان یافت می شود. ماهیگیری در این جزیره به دو روش های مختلفی از جمله سنتی و مدرن انجام می پذیرد.ماهی تن،سنگسر،ساردین،هامور،سرخو،میش ماهی و مقوا از معروف ترین ماهیان این جزیره می باشند که میتوانید در سفر به کیش با تور کیش و خرید سوغات کیش از این ماهی های تازه هم استفاده کنید.

تور داخلی ایران گردی

خرما

در سفر به کیش با تور کیش قیمت خرما در خرید از کیش بسیار مناسب است و ارزش و خواص غذایی بسیاری دارد ،به همین دلیل میتواند سوغات کیش و منحصر به فرد خوبی باشد. آب و هوای این منطقه به طور کامل برای تولید خرما مناسب می باشد فراورده های زیادی از خرما در این جزیره تهیه می شود که می توان گفت : عسل خرما ، چیپس خرما ، شیره ی خرما و ... هم بسیار در این منطقه فروخته می شوند.کیفیت و تنوعی که خرما در استان هرمزگان دارا می باشد باعث جلب توجه خریداران و رضایت آنها است.

صنایع دستی

اشیا سفالی،صنایع دستی حصیری،بافته های داری و تزیینی و ... از صنایع دستی سنتی استان هرمزگان می باشد.صنایع دستی دریایی از جمله پرطرفدارترین نوع صنایع دستی در جزیره ها و شهرهای ساحلی می باشد. انواع زیور آلات،وسایل دکوری،تابلوهای نقش برجسته،مجسمه و جا کلیدی های زیبا با استفاده از پوسته حلزون، صدف،استخوان ماهی وسایر بقایای موجودات دریایی توسط هنرمندان ماهر و خوش سلیقه جزیره ساخته و فروخته می شوند.

قیمت تور کیش

شکلات

شکلات جزء سوغات کیش هست و از نوع سنتی یا مخصوص این منطقه نمی باشد. اما باز هم به دلیل محبوبیتشان در سفر به کیش بسیاری از مردمی که سفربه کیش می کنند انواع شکلات را به عنوان سوغات تهیه می کنند. در جزیره ی کیش شکلات متنوع با برند های مختلف و محبوب و با کیفیت و قیمت مناسب در دسترس است .

قهوه

در سفر به کیش با تور کیش و تهیه سوغات کیش قهوه هم ، همانند شکلات جزء سوغات سنتی این جزیره نمی باشد اما در بازارهای کیش طرفداران زیادی را داراست. در قسمت ها و مغازه های شکلات فروشی می توانید انواع قهوه را تهیه کنید . نسکافه،کاپوچینو،کافی میکس و ... هم علاوه بر قهوه در مراکز خرید به فروش می رسند

زیباترین مناطق ایران

پوشاک

در بازارهای کیش و خرید از کیش انواع پوشاک از جمله مهم ترین سوغاتی های موجود در جزیره کیش است.تعداد مراکز خرید و تنوع فروشگاه و محصولات در این جزیره بسیار بالاست و همین دلیل باعث می شود بسیاری از مردم پوشاک را برای سوغات خود خریداری کنند.حتی در این جزیره فروشگاههای مختلفی پوشاک برند را به فروش می رسانند.

 

قیمت تور مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.