پارک مرجان کیش

موقعیت جغرافیایی پارک ساحلی مرجان کیش:


کیش
که این روزها به عنوان زیباترین جزیره خلیج فارس به یک مقصد گردشگری جذاب برای اکثر مسافران تبدیل شده سواحل و چشم اندازهای طبیعی بسیاری را در خود جا داده است که پارک مرجان کیش یکی از زیباترین آنهاست. پارک ساحلی مرجان کیش در محدوده سرقی جزیره و در نزدیکی هتل داریوش قرار دارد. همچنین این پارک یک پل ارتباطی بین بازار مرجان با دریا است که دلیل نامگذاری آن نیز همین می باشد.

بسیاری از مسافران و حتی ساکنان جزیره بیشتر اوقات خود را در این پارک زیبا سپری می کنند.

خرید تور ارزان داخلی در تهران

 

تماشای غروب آفتاب در پارک مرجانی جزیره کیش زیبایی این پارک را دو چندان می کند و می توان ساعت ها در پارک نشست و در آرامش آن غرق لذت شد و خستگی گشت و گذار در بازارهای پر رونق کیش را به فراموشی سپرد. در این پارک آلاچیق های بسیار زیبایی قرار دارد که بیشتر این آلاچیق ها مجهز به سیستم برق رسانی هستند از طریق ذخیره و تبدیل نور خورشید هستند. ( اگر به بالای آلاچیق ها نگاه کنید میتوانید سیستم های تبدیل نور خورشید به جریان الکتریکی را ببینید. )

در طرف دیگر پارک مرجان کیش یک صخره سنگی وجود دارد که این صخره به شکل صورت طراحی شده است. این مجسمه یکی از زیباترین مجسمه های سنگی جزیره زیبای کیش می باشد. در سمت دیگر پارک اسکله ساحل مرجان وجود دارد که بر روی آن مجسمه ای از جارچی وجود دارد که مرتبط با آغاز نوروز می باشد.

دوستان عزیزی که قصد خرید تور کیش را دارند می توانند از مطالب تور کیش دیدن فرمایند تا قبل از سفر اطلاعات بیشتری درباره جاذبه های توریستی این جزیره کسب کنند و لذت سفر کردن به این جزیره زیبا برایشان چندین برابر شود.

خرید تور ارزان جزیره کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.